6 Januari 2011--20:20

Idag har vart en underbar dag.
LÀtt en av de bÀsta dagarna sen jag kom hit.
Imorse var barnen helt underbara.
Och det var inte att dom bara inte var pÄ dÄligt humör utan alla var pÄ strÄlande humör.
Det hÀnder inte sÄ ofta att ALLA Àr det samtidigt.
SÄ det var sÄ skönt och det var sÄ bra stÀmning.
Alla skojade och skrattade och det gick sÄ smidigt att det var sjukt.
Sen efter att jag droppade av barnen sÄ Äkte jag till gymmet.
Det var lite jobbigare Àn vad det brukar vara, jag kÀnde att jag har haft typ 2 veckors uppehÄll.
Jag trodde jag skulle dö ett tag dÀr och var nÀra att bÄde svimma och spy.

Sen Äkte jag för att leta efter termobyxor..
Vilket var lÀttare sagt Àn gjort.
Jag sa att jag typ inte ville lÀgga mer Àn 50 dollar för hur ofta kommer jag anvÀnda dom liksom?
1-2 veckor per Ă„r? Om ens det.
SÄ jag Äker till Concord och försöker göra ett kap.
Vilket visar sig vara vÀldigt mycket svÄrare Àn jag tÀnkt.
GÄr in i en affÀr och dÀr ligger de billigaste pÄ 100 dollar.
Fett ovÀrt..

SÄ jag Äker till nÀsta och provar typ 20 par..
Jag har en för stor rumpa för termobyxor tydligen..
Tillslut hittar jag ett par som jag gillade helt okej.
Eller nej, jag tyckte dom var ganska halvfula men dom kostade 79 dollar och var svarta!
Ni skulle sett hur mÄnga grÀsliga fÀrger det fanns..

SÄ nÀr jag ska gÄ till kassan sÄ ser jag att det finns mer termobrallor itll hÀger sÄ jag gÄr dit och tar en snabbtitt.
Och vad hittar jag om inte typ exakt samma termobyxor som jag hÄller i men för 49 dollar istÀllet fr 79!!!!
SÄ bytttte och gick sedan till kassan, hur nöjd som helst.
SÄ jag kom vÀldigt billigt undan.
9 rader text om termobrallor..
Intressant lÀsning..

Sen höll jag pÄ och kissa pÄ mig, bokstavligen sÄ jag tÀnkte ÀÀÀntligen kan jag Äka hem.
Men ser dÄ att klockan har hunnit bli 12 och jag skulle Äka och köpa kyckling till middag och lunch till mig.
SÄ racear tilll Diablo, springer och köper kyckling, flingor och sushi och sen hem fort som fan.

Kycklingen var till middag, sushin till min lunch och flingorna imorgon till frukost..
Om det var nÄgon som förvÀxlade det..

Sen satte jag pÄ en tvÀtt och sen, för första gÄngen pÄ hela dagen satte jag mig ner och njöt av min underbara sushi pch kolllade pÄ ett avsnitt av CIS eller CSI, jag blandar alltid ihop det dÀra..
Men med han grÄhÄriga gubben och sen svarthÄriga tjejen ni veeeet.

Sen nÀr avsnitttet var slut sÄ slÀngde jag in tvÀttten i torktummlaren och sen Äkte jag och hÀmtade barnen.

Jag hÀmtade dom tidigare Àn vanligt för dom skulle till tandlÀkaren.
SÄ efter jag hömtat tanner och elise sÄ Äkte vi och plockade upp zach vid hans skola och sen till walnut creek och tandlÀkaren.

NÀr jag satt i vÀntrummet sÄ kom en liten söt tjej fram till mig, hon berÀttade att hon var tre Är och att hon ville sitta i mitt knÀ.
Jag var lite skeptiskt för jag skulle inte uppskattat om min unge satt i en frÀmlings knÀ.
Men hon började klÀtttra upp och sen satt vi och lÀste en bok.
Zach kollade ltie konstigt pÄ henne.
Sen sÀger hon att hon vill viska nÄgo till mig och hon sÀger:
Sometimes i throw up..
Jag hölll pÄ att dö för jag tÀnkte direkt pÄ den lilla elefanten elller vad det Àr i Ice Age som sÀger typ samma sak!

Sen Äkte vi hem och jag började med middagen eftersom denise och tanner Äkte och hÀmtade upp hans nya skidor.


Och imorgon ska jag lÀmna av barnen och sen ska jag Äka tillbaks hem och hÀmta upp Alex och sen skjutsa honom till tandlÀkaren, han ska nÀmligen dra ut en visdomstand sÄ han behöver nÄgon som kan skjutsa honom.
Och efter det tÀnkte jag dra till gymmmmet och sen hÀmta upp barnen och sen Àr det bara att packa och Äka.
Jag ska följa med dom upp till Tahoe imorgon, det lÀr bli jÀtte mysigt.
FÄr se om jag överlever eftersom det var typ 4-5 Är sen jag stog pÄ en snowboard.

Blev ett lÄngt inlÀgg..



Bild frÄn nÀr jag höll pÄ och organisera barnens lego..
Tog typ 2 timmar





Jag och Jessica var och kollade efter nya skor förra veckan..
Blev lite smÄchockad nÀr jag sÄg den hÀr klacken...
Fanns i silver ocksÄ om nšgon skulle vara intresserad..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ja det blev lÄngt, Äh sÄ kul att Äka skidor! Du mÄste ta bilder sÄ jag fÄr se! Hur lÄngt Àr det till Tahoe? Hur kallt Àr det dÀr? Ja vilket jobb att hitta termosbyxor, puh tur att du hittade! Vilka "knÀppa" skor, hahhaah dÀr fick jag till det! kram

2011-01-07 @ 10:20:09
Postat av: Jasmine

ÄÄÄ var Àr dom ifrÄn vill ocksÄ ha dom!!!

2011-01-07 @ 14:53:45
URL: http://bloggersanonymous.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0