4 Januari 2011--19:17

Har vart en lÀtt fast lite anstrÀngade dag.
Imorse hade Elise en vÀldigt dÄlig morgon.
Allt var fel och sÄ.
NÀr jag hÀmtade upp dom sÄ blrjade hon likadant men blev pÄ strÄlande humör nÀr jag pÄminde henne om att morgonen inte var sÄ bra och det Àr ju trots allt sticker day.
Sen var hon pÄ underbart bra humör hela vÀgen till hennes ballet.
Men istÀllet började Tanner vara pÄ dÄligt humör eller vad man ska kalla det.
Det har verkligen inte vart hans dag idag.
Allt alla sa till honom var bara fel och han vart ledsen för allt alla sa men det gick över nÀr han var klar med lÀxorna och allt annat jobbigt.

Zach och Tanner har fÄtt varsinn Tamagochi.
Ni vet sÄna dÀr smÄ runda grejer som Àr som ett husdjur som man ska ta hand om och dom piper nÀr dom vill ha mat eller liknande.
SÄ tanner blev pÄ strÄlande humör nÀr vi började fixa med den.
Jag kan sÀga att jag kom ihÄg lÀskigt mycket om man tÀnker pÄ att det var över 10 Är jag Àgde en egen.

Vid middagsbordet skojade alex om att jag skulle fÄ ta hand om dom under dagarna nÀr barnen Àr i skolan..
Jag höll pÄ att dö av garv.

Sen sÄ vet jag inte vad som har hÀnt med mig.
Jag har tappat ordförÄdet helt bÄde pÄ engelslka och svenska typ.
NÀr jag ska prata sÄ hackar jag, glömmer bort ord, sÀger helt fel.
Blir asirriterad pÄ mig sjÀÄlv men antar attt det slÀppper.








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0