4 Januari 2011--11:04

Kom hem för ett litet tag sen.
Skjutsade först barnen till deras skolor och sen Äkte jag till gymmet.
Det var smockfulllt dÀr kan jag sÀga.
Fick parkera typ lÀÀÀngst bort pÄ parkeringen och gÄ i en eeevighet..
Svinkallt.
Var typ 3 grader imorse.

Jag antar attt jag kan gissa vad de flesta hade för nyÄrslöften..
Hoppaps dom kan börja bryta dom snart sÄ jag slipppper parkera sÄ lÄngt bort..

Sen Äkte jag till Walnut Creek och köpte ballet och steppskor till Elise som ska testa pÄ det idag efter skolan.

Pratade nyss med sarah i telefonen.

Nu ska jag krypa ner under mitt tÀcke ett tag och bli varm.
Sov sÄ sjukt dÄligt i natt för larmet hÄller pÄ och Àr mongo.
Tror det Àr battteriet som hÄller pÄ att ta slut sÄ det piper 1 gÄng varje minut och har gjort det hela natten.
SÄ har vaknat upp ltie dÄ och dÄ.


Och Sofie, jag började kollla igenom massa bilder och hittade en heeeel del roliga..
Dödar du mig om jag lÀgger upp dom hÀr?
Elller facebook kankse Àr att föredra? ;)
Btw sÄ mÄste du skicka dom som du hade hittat.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0