26 Januari 2011--20:46

Idag har jag kÀnt mig mentalt slut.
Det har vart ett litet intensivt dygn.
IgÄr hÀnde det en olycka nÀr jag och pojkarna stÀdade i deras rum.
Jag öppnade en lÄda för att lÀgga ner en tröja samtidigt som tanner dyker ner för att plocka upp nÄtt frÄn golvet.
Resultatet?
Han krockade med kanten av byrÄlÄdan och det började blöda.
Extremt mycket.
Först fattade jag inte alls vad som hade hÀnt, det gick sÄ fort.
Sen kopplade jag.
Jag blev sÄ jÀvla rÀdd.
Först trodde jag att kanten hade trÀffat ögat för han höll hÀnderna för sÄ jag sÄg bara blod.
Men som tur var sÄ hade kanten trÀffat pannan.
Annars vet jag inte hur det hade slutat.
Jag ringde denise som kom hem för jag antog att det behövde sys..
Som tur var sÄ var hon pÄ vÀg att hÀmta upp Elise frÄn baletten sÄ hon var i nÀrheten.
Denise och tanner Ă„kte och sydde.
Jag kÀnde mig hur dum som helst, Àven om det var en olyckshÀndelse.
SÀmsta sammantrÀfffandet ever..


NÀr jag satt med honom och pratade och vÀntade pÄ att denise skulle komma hem sÄ sÀger jag typ 3454 gÄnger hur sorry jag Àr sÄ sÀger han: But sofie, it's okay, it was an accident.
DÄ börjar jag typ störtböla för hur mÄnga 8 Äringar sÀger sÄ?
Hade det hÀnt mig sÄ hade jag vart as arg pÄ mÀnniskan i flera dagar..

Sen ska jag sÀga att det var the worst coincidence ever men sÀger it was the worst accident ever och dÄ sÀger tanner: nooo sooofie, det kan hÀnda mycket vÀrre olyckor..
Jag blev riktigt imponerad (fel ord med komme inte pÄ nÄtt bÀttre) hur vuxet han betedde sig.




Idag har det inte vart en lugn dag.
Jag har kÀnt mig stressad.
Vilket kankse var lite bra eftersom jag hade en av mina bÀsta dagar pÄ gymmet hittils.
Men jag har vart helt mentalt borta hela dagen.
SÄ jag tÀnkta försöka somna tidigt.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, ja usch, det kÀnns ju hemskt nÀr det hÀnder sÄnt och sÄ klart att det kÀnns extra jobbigt för dig, men det var tur att det gick sÄ bra som det gick, tÀnk nu inte pÄ det hela tiden, du kunde ju inte ha hindrat det som hÀnde, eller hur? Det gÄr över puss och kram/ Mims! Vi saknar dig!

2011-01-27 @ 08:15:06

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0