25 Januari 2011--11:41

IgÄr ikvÀll slÀckte jag lampan 9:43!
REKOOORD.
Och jag tÀnkte att imorgon kommer jag vakna sÄ sjuuukt utvilad, kommer förmodligen vakna innan alarmet ringer..
Eeh nÀÀ...
Vaknade av alarmet och det kÀndes lite som om ett tÄg kört över mig, eller i alla fall min nacke och axlar.
Hade sÄ sjukt ont hur jag Àn rörde mig och det var inte trÀningvÀrk.
MĂ„ste ha sovit extremt konstigt..

NÀr jag gick upp och skulle vÀcka elise sÄ sitter hon redan pÄklÀdd i mörkret och vÀntade pÄ mig.
Hon ville överraska mig, vilket hon gjorde, jag blev skitrÀdd!
Men lyckades med att inte visa det.
Sen hade vi en mysfrukost och sen vÀckte jag killarna.

lÀmnade av alla barnen vid skolorna och sen Äkte jag till gymmet.
Sen Äkte jag och köpte nya tights till elise som hon behöver pÄ baletten.
Hur stavas ballet? balett?? vilekt Àr den svenska stavningen?

Sen Äkte jag till diablo och köpte pestopasta med kycklig för jag tÀnkte att jag skulle ha lite mysdag men mig sjÀlv och nya avsnittet av gossipgirl som jag har vÀntat pÄ i bokstavligt talat en evighet.
Meeeen tror ni inte att det sjÀlvklart bara gÄr att kolla pÄ det om man betalar.
Och jag vet inte hur man gör det och sen tror jag inte att mitt ort funkar..
SÄ jag fÄr vÀnta..
Ännumera.
Men pastan var i alla fall god!

Nu ligger jag och kÀnner att jag har glömt nÄtt men kan inte komma pÄ vad det skulle vara..


Vet att det Àr trÄkigt att jag bara skriver massa text och inte lÀgger upp nÄgra bilder..
Men har liksom inga, har inte tagit nÄgra pÄ en evighet, ska bli bÀttre


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0