20 Januari 2011--11:41

Imorse var barnen pÄ mycket bra humör vilket alltid Àr roligt!
Jag vaknade 2 minuter innan alarmet ringde men var seg sÄ jag lÄg kvar i sÀngen ett tag.
Sen hör jag att barnen har vaknat, sÄ jag gÄr upp och Tanner Àr pÄ vÀg ut till köket och Elise byter om.
Älskar sĂ„nna mornar.
Dom var Àven pÄ vÀldigt bra humör.
SÄ det var en vÀldigt enkel morgon.

Jag Äkte och slÀppte av barnen vid deras skolor och sen Äkte jag till gymmet.
Efter gymmet Äkte jag och köpte sushi och nu sitter jag och Àter och kollar pÄ The Bachelor.
Solen skiner idag ocksÄ och det Àr typ 15 grader.
Snart kommer jag kunna börja sola uteeee.
YES.


Förresten sÄ blev jag hur nöjd som helt med hÄret, det blev EXAKT den fÀrgen som jag ville ha!
Hur ofta hÀnder det??
Och det roligaste Àr att jag köpte hÄrfÀrgen pÄ target för 6 dollar vilket Àr typ 40 kr.
Ibland har man tuuuur




Kommentarer
Postat av: saraaaaaah sis!

min kompis visade det dÀr pÄ sprÄket i fredags o jag skratta sÄ jag började grÄta hahahahahah :D sÄ jÀvla fult :D puss

2011-01-21 @ 00:39:22
Postat av: saraaaah

alltsÄ med sin mobil, lÄtsas drack ;d inte serien hehe :D

2011-01-21 @ 00:39:54

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0