16 Januari 2011--15:11

Imorse innan jag Äkte till gymmet sÄ plockade jag upp lite i rummet och sen dammsög jag och bytte lakan.
NÄgot av det bÀsta Àr ju att somna nyduschad i en nybÀddad sÀng.
Sen satte jag pÄ en tvÀtt och sen Äkte jag ivÀg till gymmet..


NĂ€r jag stog pÄ crosstrainern och verkligen höll pĂ„ att DÖÖÖ sĂ„ ser jag att tjockisen pĂ„ crosstrainern brevid mig stĂ„r och kollar pĂ„ mig eller Ă„t mitt hĂ„ll hela tiden.
Och dÄ inser jag att hon tÀvlar med mig.
Och jag kunde ju inte förlora tÀnkte jag, sÄ jag trappar upp sÄ jag Àr pÄ det dubbla av vad hon Àr och jag höll pÄ att spy.
Trodde inte att jag skulle överleva..
Och mÀnnskan slutade ju aldrig, hon var ju aldrig klar..
Jag kÀnde att jag började bli riktigt yr och tÀnkte att snart svimmmar eller spyr jag.
Eller bÄde och.
Och efter 20 minuter sÄ gÄr hon av.
TACKOGODEJÄVLAGUD!
sen trappade jag ner och höll ÀndÄ pÄ att dö eftersom jag hade tagit ut mig ganska rejÀlt.
Men sÄ började jag kolla internet (TackTillDenSomUppfannInternetIMobilen)
Jag tÀnkte precis ge upp och gÄ av crosstrainern nÀr jag sÄg att nya sÀsongen av Solsidan haft premiÀr sÄ jag blev pÄ as bra humör!
Och sen sÄ hade min Àlskade mamma skrivit ett inlÀgg om mig vilket gjorde att jag blev asglad.

http://vitasoltorp.blogspot.com/2011/01/var-var.html#comments
 



Efter gymmet sÄ Äkte jag hem och ville dö lite men stoppade in tvÀtten i torktumlaren och satte pÄ en ny maskin.
Sen fÀrgade jag hÄret..
Jag har inte sett resultatet Àn men jag tror att jag kommer fÄ Äka och köpa ny hÄrfÀrg imorgon...
TÀnkte att jag orkar inte hÄlla pÄ och sÀtta pÄ hÀtta och dra upp hÄret ur den sÄ jag tÀnkte att jag bara skulle ta pÄ utvÀxten, och det borde ju vara lÀtt eftersom man ganska tydligt ser utvÀxten..
HEHE det var inte sÄ lÀtt.
Det blev lite blekningsmedel hÀr och dÀr sÄ det ska bli intressant att se hur det blir.

IvÀrsta fall fÄr jag vÀl ha keps pÄ mig ikvÀll..
Sen la jag mig och kollade pÄ Solsidan.
Jag Àlskar det, sÄ jÀvla kul.

Om tvÄ timmar ska jag möta Malene utanför biografen i Walnut Creek.
Vi ska bestÀmma vilken film vi ska se och sen köpa biljetter och sen gÄ och Àta nÄgonstans...


Vid ytterentrén sÄ har vi en liten tomte som visslar varje gÄng nÄgongÄr förbi.
Tror familjen fick den av sandras (den förra aupairen) förÀldrar.
Den gjorde mig ibland livrÀdd ibörjan nÀr det var becksvart ute och jag hörde den.
Men vande mig snabbt och reagerade inte för man tÀnker ju att det Àr ett djur eller nÄtt...
I alla fall.
Nu har den visslat konstant i 15 minuter..
Och jag har gÄtt och kollat flera gÄnger men det Àr inget dÀr, den bara visslar och visslar och visslar...
Den kanske sjunger (visslar) pÄ sista versen...


Är sĂ„ stolt över mig sjĂ€l vatt jag dödade mig sjĂ€lv pĂ„ gymmet idag.
Stog pÄ crosstrainern i en timme och sen körde jag styrketrÀning pÄ benen ocksÄ..
Lite spagettivarning efterÄt.
Och sen sÄ har jag inte Àtit en Ànda onyttig sak idag heller.
Gröt till frukost och torr kyckling, en mandarin och en cheesestick till lunch.

Nu ska jag kolla gamla bilder och drömma mig tillbaks...
Har mÀrkt att ibland nÀr jag ler och glömmer att puta med lÀpparna pÄ bilder sÄ försvinner min överlÀpp...
Ser liksom ut som om jag inte har nÄgon alls...




Vart Àr min överlÀppp????

Kommentarer
Postat av: sarah ssisis

''dÄ forstÄd ja att tjockisen tÀvlade mot mig'' HAHAHAHAHAH jag dör! sakanr dig soooffe" puss

2011-01-17 @ 14:29:21

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0