15 Januari 2011--16:16

Var pÄ gymmet första gÄngen pÄ en vecka, eller ltie mer blir det.
Var lite halsjobbigt.
SĂ„ ska se till att inte bli sjuk mera.

Snart ska jag gÄ och fixa middag.
Det blir kycklingfilé med avokado.

Vaknade först vid 8 imorse men vÀgrade gÄ upp eftersom jag tÀnkte att jag kunde sova hur lÀnge jag sjÀlv ville.
SÄ nÀsta gÄng jag vaknade var klockan 10:30 sÄ jag har vÀl kommit lite i ofas med mÄltiderna sÄ fick hoppa över lunchen och ha tidig middag istÀllet.

Drömde att jag hade en lös tand i natt.
Att den verkligen var jÀÀÀttejÀtte lös, det gick att vicka pÄ den hur mycket som helst men jag kunde inte dra ut den för det gjorde ont..

SÄ jag googlade (sÄklart) vad det betydde om man drömde om lösa tÀnder..

TÀnder : Om du har lösa tÀnder eller om du tappar dem betyder det kommande förÀndringar.


FÄr vi se om det stÀmmmer dÄ..


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0