12 Januari 2011--21:36

NÀrspray mÄste vara bland det obehagligaste...
Jag vet inte om jag gör totalt fel men jag lyckas alltid ta för mycket och den dra in det sÄ jag fÄr ner det i halsen och börjar hosta och fÄ kvÀlvningar..
Är det sĂ„ det gĂ„r till för alla andra ocksĂ„ elller?
Men sÄ vÀrt om det kan fÄ min nÀsa att bli normal för imorgon ska jag till gymmmet.
Har lÀngtat som bara den kan jag sÀga..
Kommer hoppa upp ur sÀngen imorgon av lycka.

Jag har ju som sagt tÀnkt att bli fett fit...
ÅterstĂ„ att se om jag komemr lyckas..
Om inte sÄ ser ni mig inte i september.
DÄ Äker jag och gömmer mig i en grotta istÀllet..


Sitter och kollar pÄ I Form Med Anna Anka..
MÀnnskan har ju sÄ sjuuuuuukt snygg kropp.
Kanske liiite lite för mycket magrutor.


KÀnner redan att bihÄlorna kÀnns mindre irriterade..
Superduper bra.


Och btw hur jÀvla irriterande Àr det inte att ha hicka???
Tar ju aldrig slut..


Har ni sett pÄ i form med anna anka?
Jag undrar bara varför han killen som har utveckat Vo2Max grejsen inte Àr smal sjÀlv?
Om man har utveckat nÄtt som kan hjÀlpa dig att se hur din kropp mÄr och se och sen utveckla ett as bra trÀningsprogram efter det borde man inte vara fett fit???
Bara en tanke..
Jag tycker han ser lite smÄmullig ut..

Blev vÀldigt hoppigt mellan Àmnena..
Menmen.
Nu ska jag bara lÀgga in nya lÄtar pÄ iphonen och sen sova sÄ jag Àr sjuuukt utvilad imorgon,

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0