10 Januari 2011--19:43

EEEh Àr jag EB ellller Àr det fler Àn jag som INTE har vetat att Medium Àr verklighetsbaserat???
KĂ€nnns ju lite overkligt..


Nu ska jag Äka till Safeway och handla mat och sÄnt som behövs sÄ slippper jag göra det imorgon efter jag har slÀpppt av barnen.
Yey.

Min hals kliar sÄ jÀvligt, ska försöka hitta nÄtt som hjÀlper.
OCh sen ska jag köpa hÄrfÀrg of courseeeee.

Imorgon skja jag stÀda, och jag ser fram emot det!
EEEH intressant liv jag har just nu...
Tycka det Àr kul att organisera...


jajaja whatevaaaaaaaaaah

Kommentarer
Postat av: Ida

Meeen whaaat va sÀger du? DÄ Àr jag ocksÄ eb! <3

2011-01-13 @ 10:21:39
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0