10 Januari 2011--19:14

Att saker kan Àndras sÄ fort..
Är numera pĂ„ strĂ„lande humör.
Elise har vart pÄ vÀrldens bÀsta humör nu pÄ kvÀllen och nÀr hon Àr det sÄ kan man inte lÄta bli att bli pÄ bra humör sjÀlv.
Hon berÀttade massa roliga gÄtor som hon hittade pÄ allt eftersom och sen efter middagen kom hon in i mitt rum och berÀttade att vi ska ha en presentation imorgon.
Jag vet dock inte om det Àr hon eller jag som ska ha en presentation elelr vad den ska handla om.
Men eftersom hon Àr med i en film sÄ antar jag att det Àr hon.
Hon Àr sÄ rolig, ibland nÀr man pratar med henne sÄ ser man att hon inte kollar pÄ en, och sen mÀrker man att hon speglar sig sjÀlv i fönstret och nÀr man frÄgar varför sÄ sÀger att hon Àr med i en film"
Som om det vore det sjÀlvklaraste i vÀrlden!
Sen nÀr hon gick sÄ skrattade vi samtidigt och du utbrast hon:
ÄÄÄh sofie, hörde du att vi skrattade samtidigt???
Det Àr ju för att vi Àr systrar!!
(hon har en sisterclub med allla sina aupairer, jÀtte gulligt)


Nu ska jag kolla klart pÄ Medium.
Eller ska först kolla klart pÄ bilder pÄ mig sjÀlv pÄ facebook..
FYFAN vad snygg jag har varit!
Imorgon Àr det jag som drar till solariumet och sen fÀrgar hÄret.
Nu Àr det slut pÄ att-gömmma-sig-i-grottan-locken.


Kan förstÄ om ni tror att jag Àr schitzo, dels för alla inlÀgg idag och dels för humörsvÀngningarna.
Men jag Àr bara sjuk som sagt.
Och jag vet inte hur man Àr det.
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0