10 Januari 2011--17:57

Jaa fjÀrde inlÀgget pÄ en dag.
VÀnj er inte, jag tÀnker inte vara sjuk forevaaaah.
Ligger och ska precis börja kolla pÄ medium.

Men börjar helt plötsligt mÄ sÄdÀr sjukt Àcklig illa.
Och det beror inte pÄ att jag Àr sjuk.
HÄller inte pÄ att bli magsjuk heller.
Utan det beror pÄ en helt annan sak.
Har haft ont i magen hela dagen.
Pga mardrömmarna i natt.
Vet att det lÄter as töntigt men har inte kunnat slÀppa dom, det kÀndes sÄ verkligt.
Även om jag Ă€r ytterst tveksam till att det skulle hĂ€nda irl.

Och sÄ nyss sÄg jag en sak pÄ datorn som jag pÄ nÄgot sÀtt kopplade ihop med mardrömmmen och nu mÄr jag illa.
För jag hatar nÀr jag inte har kontroll över en situation.
NĂ€r jag inte vet.
NÀr det för fan inte ens Àr MIN situation lÀngre.
Vilket jag egentligen tycker Àr vÀldigt skönt.
Jag hatar nÀr jag inte kan bestÀmmmma hur jag vill att saker ska vara.
Jag önskar att jag skulle kunna bestĂ€mma NÄR VAR HUR OCH PÅ VILKET SÄTT.
Och sÄ hatar jag att förlora...


Och allt skulle vara bra om det bara inte var för den dÀr mardrömmen.
Elller kag kanske egentligen ska börja kalla det drömmen.
Allt skulle vart bra om det inte var för den dÀr drömmmen.
Men det Àr vÀl sÄ det Àr.
NÀr allt Àr bra sÄ mÄste nÄtt hÀnda som rör om det lite.

Det Àr ÀndÄ ganska extremt enkelt att stÀnga av nÀr man Àr pÄ andra sidan jordklotet.
Och nu antar jag vÀl att dom flesta missförstÄr det hÀr heltochhÄllet och fÄr ihop det till att jag menar nÄtt helt annat Àn vad jag egentligen menar.
Men det Àr okej.,

Jag försöker slÀpppa det men det Àr ju sÄ typiskt att nÀr jag tror jag har slÀppt det sÄ tÀnker jag hm vad Àr det som jag har förtrÀngt och sÄ kommer jag ju pÄ det igen..

Och det som gör mig mest irriterad Àr ju att det egentligen Àr ok.
Men att jag bara alltid ska göra saker mer komplicerat för mig sjÀlv Àn vad det mÄste vara.
Och jag lider av Drama brist.
Mitt liv Àr YYYYYYTTTTTERST odramatiskt vilket jag i början tyckte var sÄ jÀvla skönt.
Men nu kÀnner jag att det skulle vara skönt med lite omvÀxling..
Bara för ett litet tag, innan jag skulle bli helt illlamÄende av det igen..


Men nu ska jag börja processen av förtrÀngning.
Tar med min trÀning, max nÄgra timmar, sÄ imorgon kommer allt vara bra igen.
Och sĂ„ kan jag ju hopppas pĂ„ att jag vaknar upp och min hals och allt Ă€r bra sĂ„ jag kan dra till gymmet och DÖDA mig sjĂ€lv.
Skulllle ge vÀÀÀldigt mycket för att kunna göra det nu.
Men eftersom min puls just nu, efter att ha gÄtt i en trappa, blir lika hög som efter en timme pÄ crosstrainern sÄ Àr det kankse bÀst att lÄta bli...


Sen ska jag göra en ny trÀningsplaylist.
MÄste vart i ett Àckligt lyckligt tillstÄnd nÀr jag gjorde den gamla.
Riktiga meslÄtar.
Funkar inte allls.


Nu ska jag se om jag kan gÄ och hitta nÄgra crackers eller nÄtt som kan riva lite i halsen, det kliar satan!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0