5 Februari 2011--16:05

Hr inte riktigt haft tid att uppdatera.
Har inte det nu heller egentligen men tÀnkte köra en snabbis.

IgÄr gick jag upp, skjutsade barnen till skolan, Äkte till gymmet, Äkte hem, handlade mat, fixade, hÀmtade barnen frÄn skolan, vi byggde lego, jag fixade middag, jag slutade, jag Äkte till gymmet och sen avslutade jag kvÀllen hos Elin, tanken var att vi skulle kolal film men vi kunde inte bestÀmma oss för nÄgon film och sen blev det sÄ sent sÄ vi kollade pÄ massa avsnitt av 30 Rock istÀllet.
Sen kom carro 2 och gjorde oss sÀllskap ocksÄ.

Idag vaknade jag sent (9.30) det Àr sent för mig numera.
Åt frukost och sen behövde alex hjĂ€lp med en sak och sen var jag ledig igen.
Jag Ă„kte till Elin och vi har legat vid hennes pool och solat.
Har nÀmligen vart 25 grader och skinande sol idag.
I FEBRUARI!!

Nu ska jag klÀ pÄ mig och sen ska vi Äka och Àta kinesmat.

 







Kommentarer
Postat av: Anonym

25 grader och sol, Äh sÄ mysigt det lÄter! Vi har ocksÄ sol idag men inte sÄ varmt...kram mims

2011-02-06 @ 09:52:04

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0