31 Januari 2011--18:29

Jag vet att jag verkligen Àr sÀÀÀmst pÄ att ta bilder och lÀgga upp hÀr i bloggen och det Àr flera som har pÄpekat det sÄ nu tÀnkte jag göra nÄtt Ät det..

Droppade av barnen vid deras skolor som vanligt och sen Äkte jag till gymmet men orkade inte köra lika lÀnge som vanligt för min nÀsa började stickas och min hals kÀndes inte alls okej.
Helvete tÀnkte jag...

Sen Äkte jag hem och fixade tvÀtten och sÄnt och sen tog jag en liten powernap.
Och nÀr jag vaknade sÄ kÀndes halsen Ànnu vÀrre...


Sen Äkte jag i alla fall och mötte upp den hÀr snyggingen som flyttade till lafayette för en vecka sen.
Vi Äkte och köpte sushi som vi Ät samtidigt som vi kollade pÄ Solsidan!
 


Sen hÀmtade jag barnen och sen lÀste Elise lite för mig och sen b yggde jag och Tanner med lego.
Jag byggde ett hus till honom dÀr hans militÀrer kunde sova nÀr dom inte vaktade fÄngarna...

HÀr har ni bild pÄ mÀsterverket!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0