20 Februari 2011--03:29

Just nu ligger jag i min sÀng och Àr jÀtte piggg..
Det kÀnns inte sÄ kul eftersom klockan Àr 03:30..
Caroline ligger brevid mig och Àr deckad.
Jag har fÄtt kola nÄgra gÄnger sÄ hon lever.
Hon snarkar inte eller ntt.
Vilket iof Àr bra men dock en smula oroande eftersom jag otast umgÄs med henne nÀr hon lÄter.
Jag, carro2 och elin Ät middag hos mig ikvÀll och sen tog vi en taxi tilll berkely.
Det gick vÀl som det gick.
Dom hade alkohol men ingen soda sÄ det blev ju en aning starka drinkar.
MEEEN.
i alla fall.
Det var kul.
Har jag föresten berÀttat att jag Àr sjuk??
Feber, halsont och feber..
MIna halsmandlar Àr sÄ sjukt svullna att jag har problem att öppna munnen.
Men jag tÀnkte att alokoholen kankse tagit död pÄ de flesta bakterierna, jag hoppas det.
Imorgon kommer jag vfakna och Ànska att jag var död förmodligen.
Att vara sjuk och trött mm Àr inte en bra kombo..

Helt random ikvÀll sÄ började jag tÀnka pÄ en sommarnatt/morgon nÀr jag sprang upp för en brant backe och det var panik..
Höll pÄ att dö av garv dÀr ett tag.
Sofie, hanna och emma lÀr ju fatta vad jag pratar om.

Nu tÀnkte jag göra sÀlen vid min sida sÀl-skap och sova.

Jobbigt att vara pigg nÀr man borde vara trött....
Och vara trött nÀr man bode vara pigg..
Irriterande att jag alltid ska vara tvÀrsom.

puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0