2 Februari 2011--18:16

Nu ligger jag i sÀngen och smÀlter maten.
Blev tortellini fast inte den hÄrda som vi brukade ha hemma med Àckelost sÄs utan fÀrsk men kyckling i och pestosÄs.
 MMMMMMM

Nu borde jag egentligen sitta i bilen pÄvÀg till bensinstationen för att tanka..
Men jag orkar inte resa pÄ mig.

Jag ska trÀffa Malene om 30 min sÄ tiden börjar rinna ivÀg..



Kom och tÀnka pÄ en rolig sak igÄr.
Eller egentligen var det inte sÀrskilt roligt..
Jag gÄr förbi vardagsrummet innan jag skulle Äka ivÀg och trÀffa tjejerna.
Tannner kollar pÄ mig och sen börjar han le asmycket och sen sÀger han till elise:
Loook soooofie wears makeup...
Och elise sÀger :oooooh.

SÅ ofta sminkar jag mig..
Har blivit sÄ sjukt lat.
Sminkar mig inte, solar inte.
Är blek och fet som sagt.
Imorgon ska jag dock till gymmet vilket lÀr bota lite av min Ängest (hoppas jag)




HÀr Àr en bild som Elise mÄlade till mig.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0