15 Februari 2011--12:42

Jag vet att det var en evighet sen jag uppdaterade men jag har inte haft nÄgon om helst lust och om jag hade uppdaterat ÀndÄ sÄ hade det vart pisstrÄkiga inlÀgg..

I fredags sÄ Äkte jag, elin, carro1, carro2, josefin och tove till Berkely.
Det var vÀldigt kul.
PÄ lördagen var vi lagom sega sÄ jag Äkte hem till elin och sen kom carro2 med chingchong mat som var lika god som alltid!
Sen kollade vi pÄ den första Harry Potter filmen.
Carro sÀger en sÄn jÀvla rolig sak.
Jag sÀger att jag tycker att den sista harry potter filmen var lÀskig och dÄ sÀger hon:
-Det Ànda som var lÀskigt i den sista filmen Àr att man fÄr se harry naken!

Sen Ă„kte jag hem och somnade vid 11.

Söndagen tillbringade jag med Carro2 och Elin pÄ IKEA.

SĂ„ mysigt.

Sen skulle vi Äka till ett annat stÀlle som hade masssa svenska grejer.

Efter att ha Äkt runt i en evighet sÄ hittar vi rÀtt och dÄ Àr det sÄklart stÀngt pÄ söndagar!!

Men det fÄr bli en annan gÄng istÀllet.

 

Pratade nyss med min Àlskade syster i telefon.

Hon sittter med lÀxor.

Hon ska skriva om hinduismen och judendomen och sen göra en jÀmförelse.

Gaanska skönt att man slipper sÄnt.

 

 

Om drygt en timme sÄ ska jag Äka och hÀmta barnen och sen ska vi Äka till Elises Ballet.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, kul att höra av dig, roligt att skypa igÄr och att se dig, du Àr sÄ fin! Kram Mamma

2011-02-16 @ 08:17:42

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0