1 Februari 2011--08:58

Och sÄ "gÄr vi in" i en ny mÄnad, igen.
Tiden gÄr verkligen asfort!

Jag tÀnkte tipsa om en hÄrprodukt, dock vet jag inte om den finns i sverige...
Men i allafall.
I söndags var jag, elin, carro1 och carro 2 i Sun Valley Mall och kollade runt lite.
Och eftersom mitt hÄr var en Ànda stor boll av tovor efter jacuzzibadandet kvÀllen innan sÄ kÀnde jag att jag behöver köpa nÄtt som kan hjÀlpa mig fixa det..
För en traditionell utborstning kom inte pÄ frÄgan, dÄ skulle jag vart skallig nu.

Tillbaks till det jag skulle sÀga, vi gick i alla fall in i en affÀr, eller butik med massa hÄrprodukter, och jag frÄgade hur jag skulle lösa problemet och visade min boll.
DÄ visade hon mig en 10 in one och sÄ sa hon att jag skulle ha i det efter jag hade tvÀttat hÄret.
Hon sa Àven att jag skulle försöka borsta ut hÄret i duschen nÀr jag hade balsam i!
Och fy fan vad det funkade, gjorde knappt ont och sen hade jag i grejen jag köpte.
UUUUNDERBART.
mitt hÄr har aldrig vart sÄ mjukt och lent.








Nu ska jag ta och sova lite, sov sjukt dÄligt inatt, nÀr alarmet ringde sÄ trodde jag att det var nÄgonannans för det kunde ju omöjligt vara mitt nÀr det kÀndes som om jag precis somnat.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0