December

Det hÀr med att gÄ vidare.
Det Àr inte alltid det lÀttaste.
Speciellt inte nÀr man inte vet vad man ska gÄ vidare from.
NÀr Àr det försent att nÄgonstans hoppas?
NĂ€r borde man ge upp?
Hur gör man en bedömning av detta?
Man ser saker som inte finns och sÄnt.
Och sen tÀnker man att allt tar ju slut och efter det börjar nÄtt nytt.

Jag vill inte vara i Sverige.
Det Àr sÄ mycket svÄrare hÀr.
Jag önskar att jag var i USA, pÄ circa eller Matrix.


Klockan Àr snart 4 och jag kan inte sova.
Jag saknar folk.
Snarkningarna bredvid mig gör mig lite tröttare men inte tillrÀckligt för att jag ska kunna sova, mina tankar Àr pÄ annat hÄll.
Hur vet man att man har valt rÀtt?
Hur vet man nÀr man borde ge upp?
Jag blir stressad för att jag vet att jag borde sova, ska jobba imorgon.
Men jag vet att jag kommer ligga vaken ett tag och tÀnka.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0