26 Augusti 2011--13:29

Har haft fullt upp.
Packat och sÄnt.
Jag och carro drar till Vegas pÄ fredag, det ska bli sjukt kul!
Och pÄ mÄndag Äker jag tillbaks tilll Sverige, Ànnu sjukare.
Kan inte fatta att allt har gÄtt sÄ fort!

IkvÀll ska vi gÄ ut i Walnut Creek och imorgon ut i SF.
Kommer kÀnna mig sÄÄÄÄÄ levande pÄ söndag.
Men det Àr ju sista helgen hÀr sÄ mÄste ju passa pÄ.

Den nya aupairen har kommit ocksÄ, hon kom i fredags, jag var jÀtte nervös innan jag trÀffade henne.
Skulle blivit ganska jobbigt att visa henne runt och sÄ om jag inte skulle gilla henne men det göÀr jag sÄ det Àr skönt.
KÀnns bra att "lÀmna över" barnen till henne.


Nu sitter jag och kollar pÄ gamla avsnitt av Grey's Anatomy och snart ska vi Äka och hÀmta barnen och sedan skjutsa Elise och Tanner till deras soccerpractice.

JAhappppp typppp 10 dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0