9 April 2011--14:12

Jag vet attt jag bloggar jÀtte dÄligt och jÀtte sÀllan men jag har liksom lite annat för mig.
Och sen nÀr jag inte har annat för mig sÄ har Sarah datorn.

Men tÀnkte göra en liten snabb update.
Vi var pÄ bio igÄr, sÄg Her Highness, den var riktigt jÀvla rolig, vi höll pÄ att dö av skratt.
Idag ska vi in till SF och möta Diana och Àta pÄ CheeseCake Factory (Dianas och Sarahs val) och sen ska vi gÄ pÄ bio.

Och eftersom Sarah fick igenom sitt val igÄr (Her Highness) sÄ tÀnkte jag försöka fÄ igenom mitt val idag (Source Code men snygg-Jake)


Nu sitter Sarah och plattar hÄret och jag tÀnkte gÄ och försöka borsta ut mitt och sen ska vi ta oss in till SF.

BÀttre update med bilder och sÄnt kommer nÀr Sarah har lagt in bilderna pÄ min dator och sÄnt.


Kommentarer
Postat av: Vivi

hej pÄ er! Jag vill se bild pÄ er tillsammans hÀr pÄ bloggen!!! Kram mims ta hand om er!

2011-04-11 @ 07:33:51

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0