6 April 2011--13:48

Finns inte riktigt tid till att uppdatera.
Det Àr soligt.
Vi har solat de senaste dagarna och jag har brÀnt mig pÄ nÀsan, lite pÄ kinderna och ena sidan av bröstet (!)
I förrgÄr promenerade vi inne i SF i 5 timmar!!!
VÄra fötter var döda efter det.

IkvÀll vill Sarah Àta pÄ CheesecakeFactory och jag kÀnner inte att jag har lust att Àta alls..
Men det lÀr ju hinna Àndras.
Det jag har Àtit idag Àr nutella och diet coke..
Kan vara anledningen till att jg mÄr illa..


Nu vÀntar jag pÄ att sego (SArah) ska föna hÄret och sminka sig och sÄnt och sen ska vi in till Walnut Creek.


Alla bilder Àr pÄ sarahs camera dÀrfölr Àr det lite svÄrt att laddda upp nÄgra hÀÀr-

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, hör att ni har det bra, Sego? nÀÀÀÀ tycker du det, bra att hon gör sig fin eller hur? kram mims

2011-04-07 @ 08:43:31

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0