29 April 2011--18:57

Snart Àr det maj.

FÄr lite Ängest samtidigt som det Àr kul.

 

Det har vart skinande sol idag utan ett moln pÄ himlen.

Jag har dock inte solat eftersom jag brÀnde mig lite igÄr.

Jag Àr inte van vid att vara blek sÄ vet inte riktigt hur man borde sola dÄ..


Imorse nÀr jag vaknade sÄ hade jag en sÄn sjuk jÀvla trÀningsvÀrk i vaderna.
Skönt men ÀndÄ vÀÀldigt smÀrtsamt.

SlÀppte av barnen vid deras skolor och sen Äkte jag till gymmet.
De första 5-10 minutrarna var smÀrtsamma för vaderna men sen gick det bÀttre.


Sen Äkte jag och köpte sushi till lunch och kollade lite pÄ William and Kates wedding.
Ska jag vara Àrlig sÄ skrev jag wedding för jag kommer inte ihÄg hur det stavas korrekt pÄ svenska..
Ganska pinsamt.


Iallafall.
Just nu sitter jag och vÀntar pÄ att Jossan ska hÀmta upp mig, sen vet jag inte riktigt vad planen Àr.
Vet i alla fall att vi ska Àta och senare ska vi till Berkely.
Imorgon Ěker alla till Santa Cruz, dom ska fira Agnes och Erika och det suuger riktigt jÀvla hÄrt att jag jobbar imorogn kvÀll för jag hade sÄ gÀrna velat Äkt med och firat dom..
Men det kommer vÀl mer gÄnger..



bild pÄ mig och Elise frÄn nÀr vi var pÄ CheesecakeFactory


Kommentarer
Postat av: Vivi

Vad fin bild pÄ er! kram Mamma

2011-04-30 @ 10:25:28

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0