27 April 2011--2:32

Åt en jĂ€ttegod lunch pĂ„ chaos med jossan och carro1. Det blev cobbsallad för min del fast utan bluecheese. Den var jĂ€ttegod. NĂ€r vi var klara sĂ„ var klockan 1:30 sĂ„ det kĂ€ndes inte som nĂ„gon idĂ© att Ă„ka hem innan jag skulle hĂ€mta barnen sĂ„ jag Ă„kte och gjorde caroline2 och hennes "barn" sĂ€llskap ett tag. Nu sitter jag pĂ„ Tanner och elises skola och vĂ€ntar pĂ„ att dom ska sluta. Sen ska vi Ă„ka och hĂ€mta upp Zach och sen hem, sen skjutsa honom till hans soccerpractice och sen ska vi Ă„ka till frisören för Tanner ska klippa sig.

Kommentarer
Postat av: vivi

hej! vardagen rullar pÄ Àven hos dig ser jag! vad har ni för vÀder? kram

2011-04-28 @ 07:59:13

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0