22 April 2011--13:42

Har inte sÄ jÀtte mycket tid sÄ det blir en liten snabbis.
Imorse Äkte jag och slÀppte av barnen i vanlig ordning och sen Äkte jag till gymmet.
Efter det Äkte jag till Walnut Creek och mötte upp Carro2.
Vi gick runt lite och sÄ.
Sen Äkte vi till Lafayette och Ät lunch pÄ  ett sushistÀlle.
Sen började hon jobba.
Om typ 30 min ska jag Äka och hÀmta Tanner och Elise och sen ska vi möta upp Carro och hennes barn för dom ska ha en playdate!
Sen ska jag, t och e hÀmta upp christina (gamla aupairen) och zach och sen ska vi Äka och Àta pÄ cheesecakefactory och sen ska vi gÄ och se RIO i 3D. Det Àr nÄgon barnfilm om fÄglar och papegojor och sÄnt (inte sÄ insatt)
SÄ det ska bli en mysig arbetskvÀll.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0