19 April 2011--09:16

IgÄr efter att jag slutade Äkte jag till gymmet och körde pÄ crosstrainern, jag kan sÀga att det kÀndes att det var typ 3 veckor sen jag var dÀr.
Sjukt mycket jobbigare Àn vad det brukar vara i vanliga fall.
Men skönt var det nÀr det var över.
Sen Äkte jag hem och pratade lite med carro i telefon och sen var jag sÄ sjukt trött att jag gick och la mig vid 9:30.

 

Och imorse nÀr alarmet ringde sÄ kÀnde jag mig inte utvilad..

Hopppas verkligen att jag  inte hÄller pÄ att bli sjuk, har jag inte lust med.

 

Imorse slÀppte jag av barnen vid deras skolor i vanlig ordning och sen Äkte jag och Christina (gamla aupairen) till Diablo och köpte lite saker som Denise hade skrivit upp pÄ en lista.

Jag Àr lite nervös för att jag köpte fel slags rÀkor.

Jag Àr ju inte precis expert nÀr det kommer till skaldjur eftersom jag inte Àter det sjÀlv och har 0 koll pÄ vad för olika sorter man har till det ena eller andra.

Men det blir nog bra för jag frÄgade killen bakom skaldjursdisken vad jag borde köpa.

 

Var meningen att jag skulle Äka till gymmet nu men kÀnner mig seg i kroppen sÄ gör det imorgon eller idag nÀr jag har slutat.

 

Om ett tag ska jag skypea med mamma och sen har jag och Caroline en dejt.

2011-04-04



                             

 


Kommentarer
Postat av: vivi

Äh Àr det poolen dÀr du bor? Snygg tjej pÄ bilden dÀr...kram kul att skypa med dig! Ha det bra/mims

2011-04-19 @ 20:53:41

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0