16 April 2011--12:48

Jag ligger just nu i sÀngen och Sarah sitter och fönar hÄret.
Vi fÀrgade nyss hennes hÄr sÄ hon skulle fĚbli av med flÀcken och utvÀxt..
Jag tycker fortfarande att man ser att hon har utvÀxt sÄ lite misslyckat av mig.
Eller sÄ var bara produkten dÄlig..


Idag Àr det lördag och vi har precis packat klart Sarahs vÀska, det Àr dags för henne att Äka hem.
Vi har fÄtt packa om och ta ut grejer och sÄnt för den vÀgde 22,90 kg vilket kÀnns liiiite för nÀra 23.
Men nu tror jag i alla fall att vi Àr klara med det.


IgÄr var vi inne i Walnut Creek och Ät vÄran "avskedsmiddag", Sarah fick vÀlja stÀlle och det blev sÄklart CheesecakeFactory.
Sen mötte vi upp Carro1, Carro2, Elin och Erika.

Alla ville gÄ och se Scream4, förutom jag och Elin sÄ jag och Carro2 bestÀmmer att vi ska köra Sten, Sax, PÄse om det.
Och jag förlorade..(Det gör fortfarande ont)
Jag vet inte varför jag lÀt mig övertalas eftersom jag HATAR skrÀckfilmer, klarar inte av det alls, har fortfarande mardrömmar ibland efter The Ring som jag sÄg för X antal Är sen.

 

NÀr vi ska gÄ in i biosalongen sÄ frÄgar en ful liten kille oss efter leg och dÄ var det tydligen 17 ÄrsgrÀns och eftersom Sarah inte Àr 17 sÄ kunde inte hon komma in.
Jag blev sur för det Àr nÄgot jag tycker att dom borde upplysa om nÀr jag köper biljetterna.
Blev vÀldigt lÀttad över att slippa se den!
Vi gick och kollade pÄ Soulsurfer istÀllet.
GrÀt som fan gjorde jag.


Sen Ă„kte vi hem.


Imorse vaknade jag vid 8 tiden av att barnen sprang runt och lekte och visslade visselpipa och sÄnt..


Vid 3 tiden ska jag och Sarah ta barten till flygplatsen och sen nÀr jag har slÀppt av henne dÀr och sett till att allt funkar sÄ ska jag sÀtta mig pÄ barten och Äka hem igen.
FörÀldrarna ska ivÀg pÄ nÄn fest ikvÀll sÄ jag ska jobba.
Inte sÀrskilt kul, hade sett fram emot att kunnna umgÄs med carro och dom.

En av dom gamla aupairerna Àr hÀr, hon kom i torsdags och ska vara hÀr ett tag.




Kommentarer
Postat av: vivi

Hej, vad Àr barten för nÄgot? Ska bli roligt att fÄ hem Sarah och höra om resan och se alla bilder! kram kram frÄn Mims

2011-04-17 @ 06:14:50

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0