5 September 2010--15:33

Idag vaknade jag vid 8 och Ät jordgubbar, blÄbÀr och musli till frukost.
Sen Äkte jag och sandra (nuvarande aupairen) och körde ltie sÄ jag ska lÀra mig alla vÀgar till skolorna och alla aktiviteter.
Sen hade det Àldsta barnet fotbollsmatch som dom vann med typ 8-1.
Sen Äkte vi hem och Ät lunch och sen hoppade den yngsta i poolen och jag gick in och ligger nu hÀr i sÀngen med huvudvÀrk.
Det Àr runt 30 grader hÀr sÄ jag har vÀl förmodligen druckit för lite.

IkvÀll ska mina hostparents Äka med sandra och Àta avskeds middag och jag ska vakta tvÄ av barnen.
Den tredje har en sleepover.
Barnen ska Àta pizza och jag sushi.
Jag lÀngtar som fan.
Sen ska vi kolla pÄ nÄgn mysig barnfilm och sen Àr det sovdags för dom.
Har inte hunnit ta nÄgra bilder Àn, kÀnns sÄ fult att ta upp kameran och ta kort pÄ allt man tycker Àr vackert. 
Men ska skÀrpa mig.

NU ska jag försöka vila lite 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0