3 September 2010--14:40

Sitter fortfarande pÄ flygplatsen men nu Àr det bara tvÄ timmar kvar till planet berÀknas lyfta.
Men jag börjar bli lite nervös.
Dels för att jag ska trÀffa familjen idag och sen för att det ska dra in en orkan över New York.
Jag har fÄtt för mig att det kommer bli nÄtt krÄngel och att vi inte kommer kunna lyfta, Àven om det Àr lugnt nu, det duggar bara lite.

Skrev ju tidigare om att jag hade fÄtt en finne under lÀppen sÄ den hade svullnat upp.
Det positiva Àr att den har försvunnit men har istÀllet blivit ersatt av 6 (!) andra smÄ finnar, jag fattar ignentign, jag har aldrig haft finnar förut..

Jag Àr sÄ trött, villl bara sova. KÀnns som om jag har vart vaken ett halvt dygn, vilket jag sÀkert har oim jag skulle börja rÀkna, men det orkar jag inte.
Sitter med tysken och Àr tvungen att prata engelska hela tiden, det Àr ju kul fast jag orkar verkligen inte nÀr jag Àr pisstrött och hjÀrnan knappt funkar..




Kommentarer
Postat av: sis the blizzzzzz

min sis Àr alltid fin :)

2010-09-04 @ 13:23:38

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0