29 September 2010--10:00

Det första jag kommer upp till imorse Àr att alla barnen har klÀtt pÄ sig sjÀlva.
YES tÀnkte jag, detta blir en bra morgon.
WRONG.
Den yngsta satte sig pÄ tvÀren vad jag Àn gjorde eller sa.
Och i sista sekund kommer hon pÄ att hon inte alls har alla grejer hon behöver med sig till skolan i sin vÀska.
Och jag hade bara pÄmint henne om att kolla det tvÄ gÄnger.
SĂ„ det hela var ju mitt fel....
Sen var det krÄngel om vem som skulle sitta vart i bilen.
Men till slut kom vi ivÀg, möjligen lite försenade.

Sen Äkte jag och powerwalkade, först tÀnkte jag lÄta bli för jag kÀnner mig lite snorig men efter allt krÄngel började sÄ bytte jag om fort och Àndrade mina planer, vilket jag Àr glad för nu.
Sen nÀr jag kom hem gjorde jag 10 minuters yoga sÄ jag var helt död efter det.
Skönt.

Idag ska jag luncha med Melinda, hon bor kankse typ 20-30 minuter ifrÄn mig.
Tror vi ska göra det i Walnut Creek sÄ kan jag samtidigt försöka hitta stÀllet dit jag ska gÄ nÀr jag ska fixa mitt social security.

Har Àven stÀdat mitt rum idag, sÄ mina fingrar Àr as Àckliga, ser ut som russin.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0