28 September 2010--10:09

Det var lite svÄrt att sova inatt, vaknade flera gÄnger av att det var varmt och att jag hade lyckats snörra in mig pÄ nÄgot konstigt sÀtt i tÀcket.
Barnen var duktiga imorse sÄ det gick bra.
Elise hade dock ont i magen men det gick över.
Sen skjutsade jag dom till skolorna och sen Ă„kte jag och powerwalkade.
Och nÀr jag kom hem sÄ gjorde jag lite yoga och jag kan sÀga att jag har aldrig nÄgonsinn vart sÄ svettig.
Om nÄgon ville veta :)

Idag tÀnkte jag först Äka till walnut creek och fixa social security number (jag Àr ju lite seg sÄ har inte gjort det Àn, Àr lite rÀdd för att inte hitta)
SÄ det skjuter jag upp till imorogn eller möjligen torsdag.

SÄ idag tÀnkte jag lÀgga mig vid poolen och sola för det Àr underbart vÀder idag ocksÄ!
Sen tÀnkte jag Äka och köpa en keps.
Jag Àr ganska sÀker pÄ att jag inte passar i keps men kÀnns lite som att jag mÄste ha en ÀndÄ.
En mörkblÄ har jag nog bestÀmt mig för att jag vill ha.

Ska ta bilder pÄ mitt rum sen, just nu ligger det skot och klÀder lite utspritt sÄ tÀnkte fixa bort det först faktiskt.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

NÀhÀÀÀ ligger det grejer i rummet? Det tog en mÄnad sen kom riktgia Sofie fram...JA ja g vill se rummet sÄ stÀda nu!!! Ja keps mÄste man ha i USA....kramis Mamis

2010-09-28 @ 19:50:21

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0