17 September 2010--21:04

Idag har jag spenderat mer pengar, pÄ onödiga grejer mÄste jag erkÀnna.
Köpte nagelgrejer, tÀnkte likosm att jag skulle fixa snygga naglar.
Fail.
hÀlften har redan ramlat av..
Resten sitter hÄrt som sten..
SNYGGT.
IkvÀll Àr som sagt förÀldrarna pÄ fest sÄ jag har lagat mat (tomat kyckling (alltsÄ vanlig kyckling med tomatröragrejs ,ris (asgott) och avokado och tomat sallad)
As gott.
Sen har vi kolllat pÄ tom & jerry och nu sover dom.
Har tÀnkt lÀgga mig och kolla pÄ nÄgon film, jag Àr helt slut..
Det Àr fredag och jag Àr trött vid 9...Ängest.
Menmen.
Imorogn r det nÄgon festival hÀr som vi ska gÄ och kolla pÄ, efter alla fotbollsmatcher,
allla har matcher imorogn och tvÄ av dom har det samtidigt.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej hej, det var kul att prata med dig puss puss ha en bra lördag nu, vÄr Àr snart slut...nej inte riktigt ska Àta god paj först och se pÄ tv....i morgon ska vi mÄla i ditt "gamla" rum kram kram mims

2010-09-18 @ 18:57:00
Postat av: Jasmine

VILL SE MER BILDER SAKNAR DIG LOTS OF LOVE

2010-09-18 @ 22:05:34
URL: http://bloggersanonymous.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0