15 September 2010--20:58

Jag tÀnkte klaga lite (mycket) i det hÀr inlÀgget.
TÀnkte vara snÀll och förvarna.

Det har inte riktigt vart min dag idag.
Först glömde jag ju, som jag skrev i inlÀgget innan, koden sÄ jag kunde aktivera mitt bankkort.
SÄ den fick jag Äka hem och hÀmta.

Sen Ă„kte jag och handlade mat.

Sen skulle jag Äka och köpa springskor men dÄ öppnar tydligen inte affÀrerna förens 9:30!
SÄ 30 minuters vÀntan..
Sen vÀl inne i affÀren sÄ inser jag direkt (eller ganska direkt) att jag inte kommer kunna köpa ett par skor dÀr och dÄ eftersom jag inte har nÄgra riktiga strumpor pÄ mig utan har sjÀlvklart valt att ta pÄ mig flippflopppsen..
SÄ jag lÀgger undan ett par (dom för 99 dollar)
(cp onödigt att jag skulle vara tvungen att bli förÀlskad i just dom, alla andra kostade typ 50 dollar)
Sen nÀr jag gÄr ut ur affÀren sÄ hittar jag inte bilen, jag fÄr seriöst leta i flera minuter vilket Àr sjukt eftersom parkeringen inte Àr sÄÄÄ stor.

NÀr jag vÀl kommer hem och tÀnkte ta en simtur i pooolen sÄ Àr trÀdggÄrdsmÀstaren hÀr.
Sen nĂ€r han vĂ€l har gĂ„tt sĂ„ FUNKAR DET INTE ATT DRA BORT POOLÖVERDRAGET VILKET INNEBÄR ATT DET INTE GÅR ATT BADA!!

Sen tÀnkte jag hinna ta en powerwalk innnan jag hÀmtade barnen frÄn skolan, det kunde jag glömma, för nÀr jag hade vart och köpt skorna sÄ var klockan för mycket sÄ jag fick Äka och hÀmta dom direkt.
Och en av dom gav mig en riktigt hard time.

(jag Àr snart klar))

Sen kommer förÀldrarna hem och elise och zach Äker ivÀg till sina soccer practice.
Och dÄ Äkte jag och tog en timmes powerwalk, det var hur skönt som helst.

MEN NÄR JAG KOMMER TILLBAKS TILL BILEN SÅ HAR JAG FÅTT BÖTER!!!!
jAG VISSTE LIKSOM INTE ENS ATT MAN SKULLE BETALA..

Men min vÀrdpappa sa att det var lungt eftersom dom Àr medlemmar dÀr och betalar en mÄnadsavgift sÄ ska han ringa och prata med dom..

Och om dom inte gÄr med pÄ det sÄ Àr det inte hela vÀrlden för den var bara pÄ 35 dollar..
Jag trodde typ den skulle vara pÄ minst 90.
Vet inte varför jag trodde just det..
HMMM.
Usch jag Àr sÄ trött.
Men det kÀnns lite för tiditg att gÄ och lÀgga sig vid 21..
Kommmer vakna mitt i natten dÄ..

Imorgon har jag i alla fall bestÀmt att det ska bli en superbra dag..
Skulle dock underlÀtta om mina blÄsor under fötterna (som jag har tagit hÄl pÄ) kunde sluta göra ont, jag gÄr som ett mongo.

btw sÄ saknar jag massa saker tex. vitlök, polkagrisar (riktiga inte sockerbitarna med mÄlade rÀnder), att kunna prata svenska nÀr man vill sÀga nÄtt riktigt fort eller förklara nÄtt som tar för lÄng tid att tÀnka ut rÀtt ord för, min egen sÀng (faktiskt Àven om den hÀr Àr större), jag saknar att kunna ringa och smsa folk nÀr jag vill (eller typ överhuvudtaget), jag saknar min pincett som jag glömde hemma (ni kan ju tÀnka er hur mina ögonbryn ser ut nu efter 18 dagar utan en ((har inte hunnit köpa ny))) Jaaa det var vÀl "bara" det.

puss


Kommentarer
Postat av: Palliish

Tja Sofie,

LÄter som att det inte riktigt var din dag igÄr....

Kan ju bara bli bÀttre idag - kan du maila över din adress sÄ kan vi skicka över lite polkisar..?

2010-09-16 @ 09:46:37
Postat av: Anna svarar

Vitlök finns ju att köpa. =)

2010-09-21 @ 15:00:59
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha oj, hade glömt att Àndra mitt namn till bara "Anna". sorry about that.:P

2010-09-21 @ 15:02:04
URL: http://annajessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0