15 September 2010--10:51

Imorse nÀr jag hade droppad av barnen vid skolorna sÄ skulle jag Äka och aktivera mitt kort.
Men sÄklart sÄ hade jag glömt hÀlften av det jag behövde hemma sÄ jag fick Äka hem igen och hÀmta det.
Sen tog det typ 3 sek att aktivera kortet och sen Ă„kte jag till safeway och handlade mat.
Sen skulle jag snabbt in i en skoaffÀr och kolla efter ett par bra joggingskor.
SjÀlvklart blir jag direkt blixtförÀlskad i ett par svarta för 99 dollar..
Jag hade inte tÀnkt att lÀgga ner mer Àn nÄgra hundralappar men inte sÄ mycket att göra Ät det nu..
Ska tillbaks senare idag och köpa dom (glömde sÄklart att ta med mig en strumpa sÄ kunde nite prova rÀtt storlek)

Nu sitter jag och kollar pÄ CSI och funderar pÄ om jag ska ta en simtur i pooolen sen nÀr trÀdgÄrdsmÀstaren Àr klar med sitt jobb.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0