13 September 2010--19:59

Jag Àr helt slut.
Vi kom nyss hem frÄn elises (den yngsta) klasstrÀff, hela klassen trÀffas en mÄndag varje mÄnad pÄ ett pizzastÀlle. VÀnner och familj Àr ocksÄ vÀlkommna sÄ ni kan ju förstÄ att det var vÀldigt mycket folk dÀr. StÀllet har Àven massa spelmaskiner, sÄ det Àr inte sÄ mycket lugn och ro, barnen slÀnger i sig maten för att kunna springa och spela.
Men det var mysigt ÀndÄ.
Nu ska jag lÀgga mig och lÀsa, jag hÄller pÄ och lÀser "bara vanligt vatten" av kajsa ingemarsson.
Den Àr helt ok, men vÀldigt seg, men eftersom jag har börjat sÄ mÄste jag lÀsa fÀrdigt.

NU har barnen borstat tÀnderna och bytt om sÄ vi ska ha stickerstime.
Typ som en utvÀrdering av dagen, vad som har vart bra och dÄligt.
Och om dom har uppfört sig bra sÄ fÄr dom ett helt klistermÀrke och om dom har uppfört sig halvbra sÄ fÄr dom ett halvt och nÀr dom har fÄtt 5 sÄ fÄr dom vÀlja pÄ att fÄ 3 smÄ godisar eller spara tills dom fÄr 10 stickers och dÄ Äker vi till powells (godisaffÀr).


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej! Oj lÄter rörigt med alla maskiner och barn! Smart grej med utvÀrdering av dagen! Kankse man ska ha sjÀlv....hmmm kram kram Mims

2010-09-14 @ 07:32:34

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0