13 September 2010--14:09

Ska alldeles strax Äka och hÀmta barnen.
Behöver inte Äka sÄ tidigt idag eftersom zach (den Àldsta) har schacktrÀning idag och den slutar senare.
Har vart vÀldigt effektiv idag mÄste jag sÀga.
Har hunnit tvÀtta och vika tvÀtt, sorterat lite i garderoben, lÀsa, Àta, sova, kolla pÄ massa serier och trÀnat!
Blev tyvÀrr ingen solning för det Àr lite för kalllt idag.
Men det kommmer ju fler dagar.
TÀnkte ta lite bilder pÄ mitt rum sen sÄ kan ni fÄ se hur jag bor.
Nu mÄste jag Äka.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, det lÄter ju toppen, skönt att du har hunnit sÄ mycket! Kram Mims Vi har det bra fast det blir mörkt vid kvart i Ätta....usch vill inte.....du har det bra du, hur lÀnge Àr det ljust pÄ kvÀllarna? kram igen

2010-09-13 @ 23:17:37

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0