12 September 2010--21:45

Idag har jag mest tagit det lugnt, kollat film, lÀst lite och sÄnt.
Fast tog en paus mitt i och följde med alex, zach och tanner till en jÀtte stor elektonik affÀr, dom hade verkligen allt.
Jag hittade en lite mp3 grej eller vad det kallas med en clip grej som man kan sÀtta fast pÄ klÀderna.
Aa jag Àr as dÄlig pÄ att förklara men antar att ni kankse fattar ÀndÄ.
Imorgon Àr det första riktiga arbetsdagen.
Jag ska gÄ upp 06:20 sÄ jag borde sova snart om jag inte vill vara död imorgon men guess what, nÀr jag lÄg och lÀste idag sÄ somnade jag och sov i typ 2 timmar för alla var ivÀg pÄ olika grejer sÄ huset var helt tyst, sÄ jag Àr med andra ord inte alls trött nu.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Lycka till!

2010-09-13 @ 10:03:07

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0