20 Oktober 2010--20:45

Om jag gÄr efter sverige tid sÄ Àr det min mammas födelsedag idag! sÄ GRATTIIIS.
Idag har jag storstÀdat mitt rum+garderob sÄ nu Àr det fint.
Ska dammsuga imorgon för det orkade jag verkligen itne idag.
Sen Äkte jag till safeway och köpte avokado.
Behövde det tilll lunchen.
Sen solade jag ett tag och sen tvÀttade jag typ 45590403003903984896 (4) maskiner med tvÀtt .
Och sen Äkte jag och hÀmtade barnen.
NÀr alex och denise kom hem sÄ Äkte jag och erica till Walnut Creek och kollade runt lite.
Hon kolllade uggs och jag kollade runt pÄ det mesta.
Slutade med att vi yrade runt innte pÄ victoria secret i ungefÀr en timme.
Dom har sÄ mycket fina grejer.

Nu ska jag kolla pÄ One Tree Hill och sen sova, jag Àr dödstrött!


Kommentarer
Postat av: Vivi

Tack tack! jag har fÄtt frukost pÄ sÀngen (och en hund som stirrade ut mig medans jag Ät) prickarna ovnaför ögonen gick upp och ner hela tiden, hon fattade ingenting, Àter matte i sÀngen? Men vi ska ju vara i köket och jag ska ligga vid din stol matte...ja ungefÀr sÄ. Jag fick ett par mysiga pyjamasbyxor av Sarah och Ville och en tjock bok av pallisch om medelhavsmat och sen ska vi Àta lite gott ivkÀll. Puss och ha en bra dag! kram Mims

2010-10-21 @ 08:01:19

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0