17 November 2010--20:02

Dagen har vart bÄde seg och stressig.
Imorse var allt lugnt, dom var jÀtte duktiga och hjÀlpsamma och allt gick bra nÀr jag skjutsade dom till skolan.
Sen Äkte jag hem och la mig i sÀngen och kollade serier.
KĂ€nde inte att jag orkade dra till gymmet idag.
Sen fixade jag mest hÀr hemma.
Sen Äkte jag och hÀmtade tanner och elise och sjÀlvklart sÄ Àr det flera före mig sÄ dÄ börjar jag bli lite stressad.
Jag Äkte samma tid som alltid men just idag sÄ var flera tvugna att vara dÀr tidigare.
Jag skulle nÀmligen hÀmta upp dom, sen Äka och hÀmta upp zach och sedan skjutsa honom till hans trÀning som var i orinda.
Och eftersom jag Àr ganska duktig pÄ att Äka fel sÄ ville jag bara komma ivÀg i tid.
Sen Äker vi i allfall och tankar lite fort eftersom det nÀstan inte fanns nÄgon bensin i bilen.
Men jag hade bara 5 dollar sÄ det blev ju inte sÀrksilt stor skillnad.
Men bÀttre Àn inget.
Sen Äkte vi till buss stoppet och vi Àr lite sena ochŽalla trafiksignaler lyste rött direkt nÀr jag nÀrmade mig.
Sen nÀr vi vÀl kommer till buss stoppet sÄ blir jag Àvertygad om att vi har missat bussen och att den redan har Äkt ivÀg.

Men efter ett tag sÄ kom den i alla fall, den var bara försenad.
Sen Äkte vi mot orinda och jag hittade rÀtt.
Ok jag hade GPS men det Àr ingen garanti ska jag sÀga..

 

Sen nu pÄ kvÀllen sÄ skjulle jag skjutsa tanner till hans spanska fieldtrip i Concord.

Och det var sÄ sjukt myket trafik.

Jag satt i bilen och vÀntade medans han var inne pÄ restaurangen med sin klass.

TÀnkte att jag kunde gÄ runt och kolla lite i affÀrer men det var konstiga mÀnniskor dÀromkring sÄ jag spelade Froggy Jump pÄ mobilen istÀllet..

 

Kul

 

Jag har inge bilder att lÀgga upp eftersom jag inte har tagit nÄgra.

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0