11 November 2010--16:14

Picknicken idag var mycket mysig.
Hur underbart vÀder somhelst!
Sen följde Annie med oss hem och hade playdate med Elise.
Och sen kom Kath och hÀmtade Annie och tog Zach och Elise med sig för att dom skulle ha en playdate hos sig.
SÄ nu Àr jag typ ledig.
Ska Äka och hÀmta dom om ett tag.
Sen kommer det komma ltie folk hit ikvÀll, jag uppdattade inte riktigt vilka.

Jag ska möta upp Amanda i Walnut Creek.
Hon ska shoppa och jag ska planera vad jag ska shoppa nÀr jag fÄr pengar (imrogon)
MEn den hÀr lönen ska jag verkligen hÄlla i pengarna..
Efter shoppingen sÄ ska vi Àta middag.
Jag ska se om vi kan hitta nÄtt annat stÀlle Àn California Pizza Kitchen eller CheesecakeFactory.
Har börjat tröttna lite pÄ det.

  

   

Det har vart 18-19 grader och skinande sol idag.

I november.. Helt underbart


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, sÄ mysigt det ser ut! Ja tÀnk att det kan vara sol och varmt nÄgon annanstans? Kram kram idag ska Sarah stÀda sitt rum sÄ kan vi ta bilder och lÀgga ut pÄ min blogg sÄ fÄr du se, elelr hon kankse redan har mailat nÄgra till dig? kram kram mims

2010-11-13 @ 10:39:16

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0