30 December 2010--22:17

Idag har jag gjort lite allt möjligt.
Började dagen med frukost och sen började jag sortera barnens lego.
Som det var innan sÄ var allt i en stor box och det var typ omöjligt för dom att hitta det dom letade efter.
Nu Àr jag typ klar och det Àr indelat i olikja smÄ boxar efter fÀrg.
Tog en jÀvla tid kan jag sÀga.
Sen skulle jag skjutsa amanda till flygplatsen för hon skulle Äka till Vegas den jÀveln.
Eftersom familjen Àr uppe i Tahoe med bÄda automatbilarna sÄ fick jag köra en icke automat bil.
Vilket minst sagt var en utmaning.
Inte alls van vid att behöva vÀxla och jag fick sÄklart motorstopp en gÄng.
NÀr jag kom av motorvÀgen undrade jag varför bilen lÀt sÄ konstigt, kan ju berott pÄ att jag behövbde vÀxla ner..
Men annars sÄ gick det bra..
Kommer dock vilja ha en automatbil i framtiden..

Sen hittade jag rÀtt vÀg hem frÄn flygplatsen ocksÄ och sen Äkte jag direkt till barten i Lafayette och hÀmtade upp Jessica som jag ska fira nyÄr med.
Vi ska fira med en till tjej som heter sofie, vÀldigt snyggt namn mÄste jag sÀga.
Vi ska ut i SF sÄ hoppppas pÄ att det blir kul som fan.

IkvÀll har vi först kollat pÄ Easy A, den var skit rolig, jag blev lite smÄkÀr i penn badgley (stavniong pÄ den?)
Och nu har vi precis börjat kolla pÄ Salt.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Gott Nytt År! kram frĂ„n oss alla hĂ€r hemma!

2010-12-31 @ 10:26:38
Postat av: Sarah (ssssiiiissss)

jag vill se easy A, har sett trailer typ 2345miljoner ggr :d men den finns inte i sverige :( puss Àlskar dig!

2011-01-03 @ 09:42:26

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0