23 Augusti 2010

Idag har jag flÀngt runt som en vante, jag har suttit i kö en halvtimme pÄ banken för att fixa ett visakort.
Och sen har jag vart hos lÀkaren och fixat hÀlsointyg, men jag fick Äka hem och hÀmta min vaccinationsbok för den visste jag inte att jag behövde ha med mig.
Sen har jag suttit i telefonköer för att fixa masssa saker.
Och sÄ har jag sÄklart gÄtt och lyckats bli förkyld, vilket jag inte alls har tid med nu, dagarna framöver Àr fullbokande.
Jobbar tisdag, onsdag och torsdag, och pÄ torsdag efter jobbet ska jag upp till sthlm och köpa lite grejer och sen fixa internationella körkortet.
Jag kom fram till att det var bÀst att Äka upp dit och lÄta dom fixa det medans jag vÀntade sÄ det inte skulle bl masssa krÄngel.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja det drar ihop sig och fort gÄr det! TÀnk att du ska Äka snart!! ojoj pirrigt tycker jag men det ska nog gÄ bra, du Àr sÄ duktig! Kram frÄn mims

2010-08-24 @ 21:51:31
Postat av: SIS

hihiihih som en vante :D

2010-08-25 @ 21:46:49

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0