9 Januari 2017

Hotellrummet i Phuket 
Firade julafton med fina kollegor, kvÀllen bjöd pÄ mÄnga skratt
En lite ovanlig julmiddag
Mötte Àven upp stig och vickan som jag jobbade med pÄ gran canaria.
Tog en bÄttur ut till freedom beach
PoolhÀng
Freedom beach
Mangosmoothie 💛
Åkte ut pĂ„ en tur med stigs vespaoch vi stannade till pĂ„ ett stĂ€lle och Ă„t god mat!
đŸ€ą
Åkte till gamla stan (efter att ha borrat runt och kört förbi samma rondell ett flertal gĂ„nger) och den var jĂ€tte mysigt upplyst.
🍏🍉🍍🍋🍈
Jag skulle flugit hem den 28e men vaknade ca tre timmar innan pick up och kÀnde att jag inte mÄdde bra. Efter ett tag började jag spy, och det slutade inte. Matförgiftning sÄ det skrek om det. LÄg pÄ hotellrummet i tre dagar och kan sÀga att jag inte mÄtt sÄ dÄligt pÄ extremt lÀnge. nÀr jag mÄdde bÀttre sÄ flög jag hem men det tog en vecka innan jag kÀnde mig 100% ÄterstÀlld. Landade vid 16 tiden pÄ nyÄr och funderade pÄ att bara Äka hem och sova men bestÀmde mig för att Äka hem till mina förÀldrar och Àta och ha en mysig kvÀll.
 Det blev ett alkoholfritt nyĂ„r för min del dĂ„ det kĂ€ndes dumt att dricka nĂ€r jag fortfarande kĂ€nde mig svag och uttorkad men hummer blev det! 😋
I början av januari trÀffade jag en gammal kollega (vi var guider tillsammans pÄ gran canaria)  och vi Ät en mysig middag pÄ Waynes coffee
Sen var det dags för Thailand igen och den hÀr gÄngen bar det av till krabi.
Första kvÀllen var det uppehÄll och vi kunde se en liten solnedgÄng men resterande dagarna öste regnet ner.
BestÀllde en Fries rice vegetable och fick in den hÀr söta tallriken!
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0