6 November 2016

Har varit ivĂ€g i nĂ„gra dagar och nĂ€r jag landade pĂ„ Arlanda igĂ„r sĂ„ gick jag en chock av kylan. Det var kallt redan innan jag Ă„kte men det var verkligen vinterkyla igĂ„r. Jag flög till Larnaca med mellanlandning London-Heathrow. VĂ€l framme sĂ„ gick vi och Ă„t middag och dagen efter var det hotellfrukost och stranden som stod pĂ„ schemat! Det blev lite Ă€ndringar sĂ„ det slutade med att vi flög lite senare Ă€n planerat sĂ„ nĂ€r vi landade i GBG sĂ„ stupade jag direkt i sĂ€ng. Åt sen en fantastisk frukost och flög sen till Arlanda.
Vi bodde pÄ hotel Palm beach och det lÄg jÀttebra precis vid stranden!
Fantastisk kyckling souvlaki i pita bröd.
Frukosten pÄ landvetter airport hotell.
flygturen till Sverige 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0