16 November 2016

Jag har hunnit haft en turnaround till LCA, det skulle egentligen varit en layover men flyget var försenat sÄ det blev lite Àndringar. flög med jÀtte roliga kollegor sÄ det gick jÀtte fort! Sen har jag haft nÄgra dagar standby och igÄr och idag har jag haft kurs för 737an sÄ nu kommer jag fÄ kanarias flygningar! LÀngtar till layovers pÄ Gran Canaria!
 
Bilder frÄn aircraft visit
Jag har Àven fÄtt mitt roster för största delen av dec. 
 
 
 
Thailand (krabi, KBV)
Lanzarote(ACE)
Fuerteventura(FUE)-Gran Canaria(LPA)
Cancun (CUN)
Teneriffa(TFS)-Lanzarote(ACE)
 
Jag har endast fÄtt layovers och Àr jÀtte glad över det, mer sol! Har nÄgra flygningar dÀr vi flyger till ett stÀlle med passagerare och sen Äker vidare som passagerare och har övernattning dÀr. Flyger Àven till Mexico vilket ska bli vÀldigt kul! Har aldrig varit dÀr tidigare. 
Efter min Thailand flygning sÄ Àr jag ledig nÄgra dagar sÄ dÄ passar jag pÄ att Äka till Holland!
Kommer bli ett bra avslut pÄ november och ett break frÄn grÄa, kalla och blöta Sverige 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0