16 Juli 2016

 för tvÄ veckor sen fick jag jÀtte roliga nyheter och igÄr sa jag upp mig frÄn jobbet!
den 12 september kommer jag börja en kurs för tuiflynordic och efter den kommer jag vara klar flygvÀrdinna och börja flyga. Det ska bli sÄ himla roligt och jag trodde faktiskt inte att jag skulle fÄ jobbet eftersom jag tÀnkte att det mÄste vara sÄ extremt mÄnga som söker jobbet! Det har varit ganska mycket papper att fixa dÄ jag skulle ordna fram bakgrunds check fem Är tillbaks i tiden sÄ jag har jagat gamla arbetsgivare och massa sÄnt. Jag var hos en flyglÀkare förra veckan och Àr fint for flight! Nu Àr det mesta klart, ska bara ta blod och alkoholtest sen kan ett nytt Àventyr börja! :D 
Lyckan nÀr jag sÄg att jag fÄtt mail och lÀste detta!
 
Ska bli kul att hoppa i uniformen igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0