18 Mars 2015

Har vart fullt upp de senaste dagarna sÄ har inte hunnit blogga sÄ med andra ord kommer nu ett monsterinlÀgg. I fredags var jag ledig sÄ jag och Victoria Äkte till anfi och solade, jÀtte mysig dag verkligen.
I lördags sÄ jobbade jag 5-14 och var responsible, kul men för lite personal sÄ blev lite halv flÀndigt iochmed att vi var tvungna att sprida ut oss. Sen tog jag det bara lugnt och sen hade jag och saga myskvÀll med playa del sol. I söndags jobbade jag 10-15 eller nÄtt liknande, kommer inte ihÄg helt. I mÄndags jobbade jag 10-16:30 och sen vart det strul med Infon pÄ ett av vÄra thomson flyg sÄ det krÄnglade lite men löste sig.
Sen pÄ kvÀllen sÄ blev det utgÄng, jag, Josefin, Jenna och Josefines kompis satt och drack lite sangria och rom och spelade lite kort innan vi drog till kasbah, var en rolig och slirig kvÀll.
igÄr sÄ Äkte jag och mötte upp saga, hennes mamma och syster och solade med dem och pÄ kvÀllen Ät vi pÄ en restaurang i puerto rico.
Idag började jag kl 10 och skulle sluta kl 17 men vi fick gÄ hem 14:30 vilket var underbart för jag har vart sinnessjukt trött hela dagen! Vi vÀntade lite pÄ Emma som kom tillbaks idag efter 19 dagars semester sen Äkte vi hem.
vi hade Àven ett flÀtled pÄ jobbet i veckan sÄ mÄste sett jÀttekul ut nÀr alla kom med inbakade flÀtor.
lÀgger Àven upp en bild pÄ mig och Daniel som i maj kommer flytta till Dubai och jobba för emirates, inte alls avis..

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0