12 Mars 2015

Vilken dag! Dagen började som vanligt, pÄ departure. Mötte bussar och stig vid incheckningsdisken. Hade sen logs pÄ schemat vilket innebÀr att vi skickar ivÀg mail till vÄr samarbetspartner om gÀsterna har glömt tex. nÄgon vÀska eller jacka pÄ bussen, vilket hÀnder extremt ofta! Sen nÀr jag var klar med det tÀnkte jag att det snart var dags att Äka hem. NehejdÄ. Jag och Victoria hade tvÄ cases samtidigt sÄ vi hade egentligen behövt vara flera. Hon hade nÄgra gÀster som behövde ambulans men det var lite mer komplicerat Àn sÄ och jag hade problem med nÄgra om en annan sak. SÄ en timme senare Àr vi bÄda klara och har löst problemen men vi var helt slut. Kom hem och plockade upp lite hÀr hemma och sitter nu framför tvn och har vÀrldens huvudvÀrk. Imorgon Àr jag ledig vilket ska bli sÄ skönt! Skulle egentligen vart ledig först pÄ söndag men Elin ville byta pass med mig vilket inte hade kunnat vara bÀttre timat. SÄ imorgon ska jag och Victoria till stranden, ska bli jÀtte skönt!
En blÄsig bild pÄ mig och Victoria
Frukosten imorse

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0