11 Mars 2015

Har precis kommit hem efter avskedsmiddag i Mogån. Mysigt stÀlle mitt i ingenstans och portionerna var enorma sÄ jag, Jesper och Saga rullade till bilen. VÀgarna Àr verkligen kringelkrokiga och det Àr helt mörkt med berg pÄ bÄda sidor sÄ jag började tÀnka pÄ en skrÀckfilm jag sÄg en gÄng med nÄgra som Äker in i en by och alla mÀnniskor har blivit vaxade av nÄtt psyko vilket man fÄr veta en bit in i filmen sÄ det man först trodde var dockor visar sig sen vara mÀnniskor. DÄligt förklarat men jÀtte creepy, berÀttade detta för joppe och saga i bilen och det slutade med att jag och joppe satt och skrÀmde upp varandra. Och som att inte det vore nog sÄ timar vi precis och Äker förbi nÄn lada med tvÄ trÀdockor utanför haha. Nu ska jag sova, imorgon Àr det jobb 10-17 sÄ en vÀldigt chill dag med andra ord, bara hÄlla tummarna för att det inte blir nÄgon flygförsening eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0