28 Juli 2015

SÄ mycket har hÀnt sen sist jag bloggade men samtidigt sÄ lite. Anna har lÀmnat mig för ett kallt Sverige och jag har fÄtt en ny roomie, Hanna. Vi funkar jÀttebra vilket var en glad överraskning! Jag Àr ÀndÄ glad över att jag har haft tur och klickat totalt med 4 av 5 roomies jag haft sen jag började jobba som guide. Jag har varit sjuk i tvÄ veckor, fördt ögoninflammation och sen nÄtt halsskit, andnöd och svullen hals, kan knappt svÀlja. Det har varit riktigt tungt att jobba, det blir inte bÀttre nÀr man vantrivs maximalt. Jag har idag sökt destination för vintersÀsongen OCH sommarsÀsongen eftersom det Àr nya regler nu, förut sökte vi endast för en sÀsong i taget bilens jag tycker Àr sÄ mycket bÀttre, det Àr jÀttesvÄrt att veta sÄ lÄngt i förvÀg vad man vill och om man vill jobba om en sÀsong. Vi fÄr beta vad vi fÄr för vinterdest den 5 aug. Jag kÀnner att jag inte vet om jag vill fortsÀtta om jag ibte fÄr mitt första eller andraval men det kan ju Àndra sig. Nu sitter jag och Hanna i soffan och kollar pÄ criminal minds. Imorgon ska vi förmodligen till stranden om min hals inte blir Ànnu vÀrre. Jag var Àven hemma i Sverige pÄ semester i slutet av juni till början av juli. Svinkallt ofc men kul att trÀffa folk. 
 
 
 
 Sista dagen med bananis inna  hon lÀmnade Mallorca.
   Bilder frÄn SWE:
 
 
 
 
BÀsta maten frÄn Lemóni.
Ă€lskade syster ❀
  
 
 
 
Mys med bebboutgÄng
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0